Tuesday 15 March 2011

Η δική μου επίσκεψη στο Μουσείο Μπενάκη.


[κλικ στις φωτογραφίες για μεγέθυνση]

          
Για την έκθεση-αφιέρωμα στη ζωή και το έργο του 
Δημήτρη Πικιώνη 
έχουμε μιλήσει πολλές φορές.
Όμως μέχρι τώρα εγώ μόνο άκουγα χωρίς να έχω τη χαρά να την επισκεφθώ.
Στο πρόσφατο λοιπόν ταξίδι μου στην Αθήνα δε γινόταν να μην πάω.
Μαζί με τη φίλη μου Ειρήνη,που μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για την αρχιτεκτονική ένα πρωινό Σαββάτου του περασμένου μήνα βρεθήκαμε στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς.

Την αγάπη μου και το θαυμασμό γι'αυτόν τον αρχιτέκτονα νομίζω πως τα έχετε αντιληφθεί,οπότε θα αφήσω τις εικόνες να σας μεταφέρουν κάτι από αυτά που είδαμε σ'αυτήν την έκθεση.
Να υπενθυμίσω πως όλο το υλικό είναι δωρεά της κόρης του Δ.Πικιώνη (Αγνή Πικιώνη) στο Μπουσείο Μπενάκη.


 
Για όσους γνωρίζουν από σχέδιο θέλω μόνο να τονίσω κάτι που μας φάνηκε τόσο "εξωπραγματικό" που όμως μας δίνει να καταλάβουμε γιατί ο Πικιώνης έγινε ο περίφημος Πικιώνης.
Στις διάφορες κατόψεις που υπήρχαν στην έκθεση -χειρόγραφες φυσικά- παρατηρήσαμε πως τη διαγράμμιση [το γνωστό "hatch"] την έκανε με τέτοια λεπτομέρεια!Φανταστείτε πως με χάρακα διακρίνεις τις εφαπτόμενες παράλληλες γραμμές που έδειχναν το δάπεδο ή οτιδήποτε άλλο.
Λοιπόν?Εσύ κουράζεσαι να κάνεις σχέδια στο autocad?


   
το πτυχίο


μακέτα του Δημοτικού Σχολείου στο Λυκαβηττό 
ο ίδιος το απέρριψε μετά από την κατασκευή του.









Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι πως ο πλήρης κατάλογος της έκθεσης,με όλα τα εκθέματα και εκτενή περιγραφή-πραγματικά πολύτιμος- κοστίζει περίπου 30 ευρώ και τον εντόπισα και στα βιβλιοπωλεία ΙΑΝΟΣ.Πραγματικά αξίζει να το προσθέσετε στη βιβλιοθήκη σας.

2 comments:

olgakala said...

πολύ ωραία φάνηκε η έκθεση μέσα από τα μάτια σου,έπρεπε να έχω πάει_

Nena. said...

χαιρομαι που σου αρεσει η ματια μου:-) επρεπε οντως...ειμαι σιγουρη πως θα ενθουσιαζοσουν!ωστοσο αφου αγαπας τα βιβλια ο καταλογος της εκθεσης θα σου αρεσει εξισου! #ianos

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...