Sunday 14 November 2010

Elections 2010-mUsic in architectural terms/


Elections in Greece 2010.


Λόγω της γενικής κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας αυτές οι εκλογές έχουν απασχολήσει ποικιλοτρόπως πολλά μέσα ενημέρωσης εντός και εκτός συνόρων.
Έτσι ένα τραγούδι τριγυρνάει, δικαιολογημένα, στο μυαλό μου αυτές τις μέρες...
Είναι του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και στο ρεφραίν αναφέρει:


"Μα εγώ ΔΕΝ εχω άποψη

έχω μονάχα κάτοψη"


http://www.youtube.com/watch?v=SlBY49KKTA4&feature=BF&list=QL&index=2



in architectural terms as usual.....



[διαβάστε το ολόκληρο..μου φαίνεται αρκετά εύστοχο]


ΛΕΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ( TΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ)

Φίλοι που απηυδήσανε με την πολιτική το ρίξανε σε τέχνες και θρησκείες κι άλλοι ξυπνήσαν Έλληνες τόσο φανατικοί βρήκαν τη σωτηρία τους χωρίς αμφιβολίες Και κάποιοι άλλοι φίλοι μου ίσως πιο πονηροί που μένουνε για πάντα αμφσβητίες παρ' όλη τη διάννοια το ξέρω πως μπορεί να βρίσκονται στα πράγματα μ' όλες τις συγκυρίες Μα εγώ δεν έχω άποψη έχω μονάχα κάτοψη το ξέρω πια πως πίσω απ' τις ιδέες υπάρχουνε τα ένστικτα που ψάχνουνε υποστήριγμα και έτσι δραπετεύω απ' τις παρέες Λέω να την κάνω σιγά - σιγά Λέω να την κάνω Λέω να την κάνω σιγά - σιγά Λέω να την κάνω Φίλοι που αποκτήσανε προσφάτως το παιδί ύστερα από χρόνια αμφιβολίας μου λένε ότι γίνεται έτσι μια νέα αρχή και το υποστηρίζουνε μα μέχρι υστερίας Και κάποιοι άλλοι φίλοι μου λιγάκι εγωιστές και καλοπερασάκηδες στο βάθος που πάντα προφητεύουνε χίλιες καταστροφές να φέρνεις λέν' ένα παιδί στον κόσμο είναι λάθος.

No comments:

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...