Thursday 30 December 2010

Λένε για μένα.



Ήταν στις αρχές του φετινού καλοκαιριού όταν είχα τη μεγάλη χαρά να πάρω για πρώτη φορά μέρος σε μια έκθεση φωτογραφίας με τριπλή συμμετοχή.
Φυσικά η ευκαιρία αυτή μου δόθηκε μέσω των μαθημάτων φωτογραφίας που παρακολουθώ στις Σέρρες (να κι ένα καλό στην πόλη που με φιλοξενεί) με καθηγήτρια τη φωτογράφο Χριστίνα Παπαφράγκου και με συμμαθητές τους καλύτερους φίλους και φωτογράφους που θα μπορούσα να συναντήσω!




Έτσι με τη λήξη των μαθημάτων ήρθε και η στιγμή της έκθεσης όπου αναπάντεχα και μέσα στο κλίμα μιας γενικής χαράς και ικανοποίησης βρέθηκα ως η πρώτη προτεινόμενη από τους συμμαθητές μου για να μιλήσω στην πιο δημοφιλή free press της πόλης [SER-FREE].
Ευτυχώς η Χρύσα Ιακώβου που μου πήρε τη συνέντευξη είναι ένα πολύ ευγενικό και χαρισματικό κορίτσι οπότε η αμηχανία εξαφανίστηκε γρήγορα.
Κι έτσι, τόσους μήνες μετά,το αφιέρωμα κυκλοφόρησε...σκόρπιες σκέψεις μου συνοδεύουν τη φωτογραφία μου (πόσο κουρασμένη σε περίοδο εξεταστικής)!
Όπως και να χει είναι η πρώτη μου εμφάνιση στον...τύπο...:-)
Κάτι πρωτόγνωρο μα και όμορφο για εμένα.

Mπορείτε να διαβάσετε όλο το τεύχος εδω (στη σελ.63 είναι τα παρακάτω)


και οι φωτογραφίες μου...




Τέλος,εφόσον η φωτογραφία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αρχιτεκτονική....έτσι εύκολα μπορεί κανείς να "μεταφράσει" τα λόγια μου....in architectural terms.

1 comment:

Des Moines Doors said...

Lovely blog you hhave here

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...