Sunday 19 June 2011

"Φωτοκάλεσμα" στη Σχολή μου*


Το "Φωτο_κάλεσμα" που είχε κάνει η Σχολή μου με αφορμή την παρουσίαση των πτυχιακών εργασιών του Αρχιτεκτονικού Τομέα το θυμάστε?


Ήταν στις 13 Απριλίου και πραγματικά η παρακολούθηση των παρουσιάσεων έγινε πιο ενδιαφέρουσα αφού καλούμασταν την ίδια ώρα να αποτυπώσουμε με τη φωτογραφική μας μηχανή ότι κινούσε το ενδιαφέρον μας.
Έτσι, λοιπόν, ανταποκρίθηκα κι εγώ με μεγάλη χαρά σ'αυτήν την πρόσκληση κι έπειτα ακολούθησαν μερικές ακόμη πιο όμορφες στιγμές.
Είχα τη μεγάλη τιμή να ζητηθούν οι φωτογραφίες μου από τους καθηγητές της Σχολής με σκοπό να αναρτηθούν στο site του Τομέα αλλά και να χρησιμοποιηθούν σαν υλικό παρουσίασης αυτού.
-τελικά θα αφήσω το "σημάδι" μου σ'αυτήν τη Σχολή, τουλάχιστον διαδικτυακά :-) -

Στα παρακάτω links μπορείτε να μοιραστείτε τη χαρά μου κι εσείς:

Εδώ  θα βρείτε την παρουσίαση του Τομέα (δείτε το caption των φωτογραφιών)
και εδώ θα βρείτε το αρχείο φωτογραφίων από τις παρουσιάσεις των Πτυχιακών
(οι περισσότερες έχουν τραβηχτεί από τον καθηγητή μας και υπεύθυνο του Τμήματος κύριο Γ.Κουτούπη) ενώ στο πάνω μέρος της σελίδας θα βρείτε το link απ'όπου μπορείτε να δείτε το pdf με τις δικές μου φωτογραφίες.


Αξίζει να προτείνετε κάτι τέτοιο και στις δικές σας Σχολές.
Εμείς πάντως περιμένουμε το επόμενο "φωτο_κάλεσμα"...

2 comments:

mdaniil said...

Νένα θ'αφήσεις το 'σημάδι' σου σε ότι ασχοληθείς! Γιατί είσαι ένα παιδί με κέφι, αισιοδοξία και όνειρα! Έτσι πιστεύω εγώ! Μ. Δανιήλ

Nena. said...

Πάντα όμως για να καταφέρεις κάτι χρειάζεσαι κοντά σου ανθρώπους που να πιστεύουν σ'εσένα και στα όνειρά σου.Γι αυτό σας ευχαριστώ πολύ!

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...