Wednesday 3 August 2011

Αυγουστιάτικη απορία.

Λένε πως αν ζεις χωρίς τηλεόραση κι έχεις και λίγο ελεύθερο χρόνο θα εκπλαγείς με το πόσες σκέψεις θα κάνεις την ημέρα.Έτσι κι αλλιώς στο σπίτι μου δεν έχω τηλεόραση, τώρα όμως βρήκα και ελεύθερο χρόνο.Οπότε αυτή η φράση δικαιολογεί και τις αμέτρητες σουρεάλ σκέψεις μου (ελπίζω τουλάχιστον).

Έτσι τις προάλλες σκέφτηκα το πόσο θα ήθελα να δω μια στατική μελέτη ενός κτηρίου της Zaha Hadid.
Να δω δηλαδή τι είδους είναι οι φορείς αυτοί που στηρίζουν αυτές τις ιδιόμορφες κατασκευές.
Εμείς ξέρουμε τα κλασικά: στατικοί φορείς ή υπερστατικοί και για τις στηρίξεις γνωρίζουμε τις αρθρώσεις,πακτώσεις (οι αγαπημένες μου), κυλίσεις...
Ε λοιπόν, μου φαίνεται αδιανόητο αυτές οι κατασκευές της Zaha Hadid να βασίζονται σ'αυτές τις γνώσεις μου.
Έτσι μοιράστηκα την απορία μου στο twitter και η @sofia_miranta, το κορίτσι δηλαδή που από Σεπτέμβρη θα μας στέλνει τα νέα της από το τμήμα Design Research Lab της ΑΑ, μου απάντησε.
"...είναι καινοτομίες όλα κ ειδικά τεμάχια τα πάντα κ έρευνα ενδελεχής πριν κατασκευαστεί κάτι...σίγουρα δεν είναι κάτι από συμβατικά στοιχεία".Περισσότερες λεπτομέρειες θα μας πει από Σεπτέμβρη.

Τώρα που ενημερώθηκα πως όντως δεν είναι κάτι σχετικό με τις δικές μας κλασικές γνώσεις επιμένω και λέω...ΘΕΛΩ να δω μια στατική μελέτη της :-)

Εσείς?





 Οι φωτογραφίες είναι από το          Spiral Tower της Ζaha Hadid στη Βαρκελώνη.





Δείτε ολόκληρο το άρθρο του archdaily.

No comments:

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...