Saturday 9 July 2011

Εξεταστική 16 μαθημάτων ήθελες?


Το είχα σκεφτεί εξ αρχής πως εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να αποδώσεις τέλεια σε 16 πράγματα ταυτόχρονα.
Όχι δε θα παραπονεθώ γι'αυτό.
Αντέξαμε ΚΑΙ τα 16.
Σχετικά με τους βαθμούς που ήδη έχουν αναρτηθεί με ικανοποίηση μπορώ να πω πως ευτυχώς ακόμη η ζυγαριά γέρνει προς τις επιτυχίες.

Ωστόσο μπορώ να αφήσω ένα παράπονο στην άτυχη τύχη μου που πάντα φροντίζει ώστε οι "νορμάλ" καθηγητές να περνούν σχεδόν απαρατήρητοι από τη φοιτητική μου πορεία και να με "παιδεύουν" αυτοί που επιδιώκουν να φέρνουν το "σουρεαλισμό" στη ζωή μου (για να είμαι λίγο ευγενικούλα).


υγ 1:  γι'αυτό το 8 που μπορούσε να είναι 9 ή και 10. (όχι δεν είμαι psycho).
υγ 2: καλή καρδιά να έχουμε..., επιστροφή στις διακοπές μου
-τι μέρα είναι είπαμε?

1 comment:

universitas.gr said...

Γεια σου,είμαστε οι διαχειριστες του universitas.gr,ένα νεο site που το έχουν φοιτητες...είδαμε οτι γρλαφεις καλα και σκεφτήκαμε να σου προτίνουμε συνεργασία.....επικοινωνησε μαζί μας αν ενδιαφέρεσαι στο info@universitas.gr Η στο thanosfotn@gmail.com

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...