Saturday 3 December 2011

Το καλύτερο Παρασκευόβραδο σου λέω!


Δεν ξέρω τι έκανες εσύ χθες, πάντως εγώ πέρασα το καλύτερο Παρασκευόβραδο της ζωής μου.
Η προσμονή του μάλιστα έκανε υπέροχη όλη την εβδομάδα μου.
Κάλυψα δημοσιογραφικά εκ μέρους του artxpress.gr τη 

                                       "διανυκτέρευση στο μουσείο" 

ή κατά το ελληνικότερον το "sleepover" 
και μάλιστα στο αγαπημένο μου Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού (αγαπημένος Κ.Κρόκος).

Η Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Παιδείας και Τουρισμού, λοιπόν, διοργανώνει από το Μάιο του 2011 διανυκτερεύσεις σε μουσεία για παιδιά 8-12 ετών. Πρόκειται για  μία από τις πλέον σύγχρονες μουσειολογικές πρακτικές, σε διεθνές επίπεδο,  στα πλαίσια της οποίας τα παιδιά ζουν μία μοναδική νυχτερινή εμπειρία μέσα στα μουσεία της Θεσσαλονίκης, συμμετέχοντας παράλληλα σε εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες.







Ήταν απίστευτο να βλέπεις πιτσιρίκια με πυτζάμες, παντόφλες, οδοντόβουρτσες, sleeping bags και αρκουδάκια να τρέχουν στους χώρους του μουσείου.
Αναλυτικότερα θα μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας με το σχετικό άρθρο για το artxpress.gr.
Αύριο τα σπουδαία!



No comments:

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...