Wednesday 4 January 2012

Καλή Χρονιά*

Ε ναι, είμαι από τους ανθρώπους που αν και παρορμητική θέλω η ζωή μου να είναι σε "κουτάκια". Η σχολή, η δουλειά, οι εκθέσεις, οι συναυλίες... όλα πρέπει να έχουν το δικό τους κουτί και τη δική τους θέση στην καθημερινότητά μου.Συνεπώς, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς ημερολόγιο. Κάθε χρονιά έχει το δικό της κι αυτό κάνει πιο όμορφο κι εύκολο τον απολογισμό της.
Φέτος όμως -ΕΥΤΥΧΩΣ- δεν πρόλαβα να πάρω το moleskine που είχα βάλει στο μάτι, καθώς ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, μου έκανε ένα από τα ομορφότερα δώρα που μου έχουν κάνει ποτέ.Κι αυτό επειδή είναι λες και φτιάχτηκε για εμένα.Η Πασχαλιά κατάφερε να βρει "Ημερολόγιο 2012 - in architectural terms".
 Μα δεν είναι τέλειο;;;




και στην πιο πρωτότυπη συσκευασία*

Και η ευχή που υπερίσχυσε είναι αυτή:


Και επειδή κάθε χρόνο στην πρώτη σελίδα γράφω τις πιο όμορφες ευχές που λαμβάνω την Πρωτοχρονιά θα σας μεταφέρω μερικές ελπίζοντας να βρούμε φως όπου υπάρχει αγάπη:

"Να χαμογελάμε πιο συχνά.Να μην αναβάλλουμε αυτά που θέλουμε και ονειρευόμαστε και να κρατάμε το χέρι των αγαπημένων μας"

"Οι άνθρωποι είναι για να αγαπιούνται και τα πράγματα για να χρησιμοποιούνται. Αντιστάσου σε μια εποχή όπου τα πράγματα αγαπιούνται και οι άνθρωποι χρησιμοποιούνται".

"Να έχουμε μια δυνατή χρονιά"


και φυσικά η πιο "πανηγυρτζίδικη" ευχή: 


"Το 2012 θα φέρει το πτυχίο σου κι αυτό αρκεί για να το κάνει σπουδαίο.
Θα το γιορτάσουμε".

Ευχαριστώ Ε.,Α.,Λ.,Σ.,....


Ας το γιορτάσουμε, λοιπόν!

No comments:

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...