Saturday 15 October 2011

Τεχνολογικοχτυπημένη από τη μοίρα_



Η κατάσταση έχει ως εξής,


αυτό που μπορώ να αποκαλώ ως "προίκα" μου αποτελείται εξ'ολοκλήρου από τεχνολογικά gadgets κλπ (τα πτυχία προφανώς και δεν ενδιαφέρουν κανέναν).
Αυτή η προίκα, λοιπόν, αποτελείται από:



  • 1 ipod nano,
  • 1 laptop hp,
  • 1 pc samsung
  • 1 smart phone
  • 1 dslr,nikon D90 (το παιδί μου).



Το τελευταίο δίμηνο λοιπόν έχουν συμβεί τα παρακάτω γεγονότα 
(you can call them "χτυπήματα της μοίρας"):



  • Χάλασε το "γύρω-γύρω" του ipod, απλά ΔΕ γυρίζει, άρα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ακούς σε αλφαβητική σειρά τα 2547 τραγούδια σου.
  • Χάλασε ο φορτιστής του laptop μου.
  • Κάηκε η οθόνη του υπολογιστή μου.
  • Χάλασε το ακουστικό του "stupid" phone μου.
  • Το ότι η nikon μένει ακόμη άρτια με αγχώνει.



Οι λύσεις:

  • Hardware πρόβλημα στο ipod = 160€ (10€ φθηνότερο απ'ότι το αγόρασα)
  • Αυθεντικός φορτιστής hp = 170€    /    fake φορτιστής = 69€ .
  • Οθόνη υπολογιστή = δεν έχω βρει το κουράγιο να κάνω αναζήτηση.
  • Ακουστικό κινητού = αγόρασα νέο hands free γιατί τρέμω στην ιδέα να πάρω και 4η λυπητερή.
Φαντάζομαι πως δε χρειάζεται να προσθέσω πως δεν έχω internet στο σπίτι μου και μαλώνω όλη μέρα με την connx!




Επειδή, λοιπόν, αν με πιάσεις απ τη μύτη θα εκραγώ 
θέλω να νιώσω λίγη συμπαράσταση,
λίγη στοργή...
ε και μια ζεστή φθινοπωρινή σοκολάτα...







No comments:

you may also like these terms....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...